دلنوشته های من

مشخصات بلاگ

دلنوشته های من از جمله وبلاگ شخصی است که هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع میباشد در غیر این صورت شرعا حرام و پیگرد الهی دارد.

آخرین مطالب

تنهایی را آرزوست...

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ

تنهایی را آرزوست...


دلم به حال دلم میسوزد!!!!!؟

در هوایی که...



     نزدیکت هستم
           اما احساس دلتنگی ام بیشتر میشود


            بودن هایی که.،

                        آغوشت را برایم آرزو میکند.



                                                                         تنهایی را آرزوست...

  • محمدصالح زیبا

آرزو

تنهایی

دلم

عشق

میسوزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی